marți, 7 februarie 2012

3 felicitari ))

Buna!
Vreau sa va arat 3 felicitari pe care le-am facut ieri seara. Este prima data cand incerc sa fac o felicitare clean & simple pentru un baiat. Am folosit o stampiluta cu 2 chitari si o steluta. Chitarile le-am taiat cu foarfeca de manichiura si le-am acoperit cu Glossy Accents sa le predau luciu si volum. Stelutele le-am acoperit si pe ele.


A doua felicitare este pentru o domnisoara. Floricelele sunt facute de mine. Le-am deseneat un pic cu creioane de acuarela, le-am umezit, le-am lasat sa se usuce si le-am acoperit iarasi si Glossy Accents. De fapt, le-am facut dupa un tutorial, il puteti vedea aici.


Si a 3 felicitare nu are nicio smecherie))) doar ca i-am adaugat o inimioara, acoperita cu Glitter si apoi cu Glossy Accents.



Va multumesc!

11 comentarii:

  1. Открытки потрясающие. Вторая- мой фаворит. Очень красиво.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Спасибо Nicky! Мне очень приятно что тебе понравилось!

      Ștergere
  2. Ai realizat un trio foarte frumos! Imi place in special a doua felicitare! Merci ca ai postat si Tutorialul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Veronica! Vad ca la toata lumea le place in special aceste floricele, sper ca-ti va prinde bine tutorialul. Merci pentru vizita si pentru comentariu!

      Ștergere
  3. Мне две последние очень нравятся! Цветочки прелесть! )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. спасибо Алена! мне тоже нравится как они получились, очень нежные.

      Ștergere
  4. Мне все открытули так понравились))Каждая из них хороша по-своему. Хотя и не люблю красный цвет, но ты как-то мастерски сочетаешь его в третьей открытуле)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Спасибо Настенька! От тебя очень приятно услышать похвалу! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  6. F dragute toate 3 insa prima e my favorite!;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate 3 felicitari sunt superbe, in special ultimele 2 foarte gingase, am o slabiciune fata de flori))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...